czwartek, 11 października 2012

lakiery ciate caviar..

Od kilku dobrych miesięcy trwa dyskusja na ich temat, czy fajne, czy ładne czy rzeczywiście wyglądają tak samo w realu jak na zdjeciach z reklamy..itp..itd..Ja powiem Wam szczerze, że od początku jakoś nie byłam do nich przekonana..ale jak to się mówi "kobieta zmienną jest"...i mi one coraz częściej nie dają spokoju...Co prawda nie zakupiłam ich jeszcze i tu pytanie do Was moje drogie...Czy miałyście możliwość korzystania z nich?jak wrażenia?Mnie trochę przeraża cena 79 zl w sephorze..ale może warto wydać tyle kasy na lakier??Zastawia mnie jeszcze jedno..podobno to bajer dobry na 48 h..troche lipnie...dajcie znaka co Wy o tym wszystkim sądzicie:) pozdr!






10 komentarzy:

  1. bardzo ale bardzo bardzo podoba mi sie taki efekt na paznokciach :))
    zapraszam Cie do siebie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez od jakiegoś czasu intryguje, a co do ceny, zawsze można poczekać do promocji, co jakiś czas jest czy to 10 % czy też 20% rabat na cały asortyment:)

    OdpowiedzUsuń
  3. paznokcie fajnie się prezentują. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. osobiście mi się średnio podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, drogie... Ale te "perełeczki" można kupić w formie sypkiej, myślę, że na próbę zdałyby egzamin - położone na mokry lakier, zabezpieczone utwardzaczem.
    Mnie osobiście, pewnie irytowałaby ich chropowatość ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się na "specjalną okazję", natomiast "na co dzień" chyba nie zdałyby egzaminu :)
    p.s fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś mnie nie przekonują te lakiery - tym bardziej, że słyszałam, że to zaraz odpada i nie wytrzymuje dłużej niż do pierwszego mycia rąk. Za taką cenę spodziewałabym się czegoś lepszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na modzie się znam jak na mercedesach, więc wcale. Fajnie to wygląda, ale i tak nie dałabym 8 dych za lakier do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mi wpadły woko od samego poczatku, fajny pomysł, ale na pewno nietrwały. Zrweszta cena mówi sama za siebie, za 80 zł moge kupic jeden bardzo dobry lakier w klasycznym kolorze którego będe używac 2 lata a nie cos co jest tylko etraz krzykiem mody i zaraz sie zetrze...

    Mozesz sprobowac pomalowac paznokcie na czarno potem jakims bezbarwnym i umoczyc to w perełkach do paznokci tzw. bulionie (patrz: allegro -> cena ok 1,80)
    ja chyba tak spróbuje ;) bo czarny wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie byłam ost. w sephorze, miałam nawet jakiś tam rabat ale stwierdzialam,ze 80 zl to mi jednak szkoda na lakier..:(.Jak sprobujesz, tego zastepczego sposobu to daj koniecznie znac co i jak;)!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!