poniedziałek, 9 lipca 2012

Mini zakupki czyli..to co kobitki lubią najbardziej:)

Tak jak pisałam we wcześniejszym poście, wczoraj razem z moim ślubnym udaliśmy się do Super-pharm, by zakupić kończące się witaminy..ale jak weszłam i zobaczyłam ile jest promocji..to.. przepadałam.. W końcu jednak rozsądek wziął górę i zakupiłam najpotrzebniejsze rzeczy alebo takie, które wydawały mi się, że są naprawdę w okazyjnej cenie.. np pasty do zębów Blanx, ( których używam już 4 lata i są dla mnie najlepsze!) czy wodę termalną Avene, którą bardzo lubię.. LIP SMACKERa- błyszczyk do ust w kulce, chciałam wypróbować  go w takiej formie bo zawsze miałam w tej standardowej wersji.Ostatni produkt to zmywacz do paznokci-żel z olejkiem z zielonej herbaty i witaminą E.
Wode termalna po przecenie 19,90 zł ,pasty2X cena ok.37zl.


Wracając z apteki zahaczyłam, również o sephorę, chciałam kupić swój ulubiony żel pod prysznic Pat&Rub  nawiasem mówiąc gorąco polecam!!Zobaczyłam , że i tam są o zgrozo!przeceny..W moje oko wpadł błyszczyk Diora..cudny..po przecenie kosztował 89 zł..przed 129..więc stoję i myślę..i..myślę..że w sumie okazja..ale i tak dużo..i w sumie kasy szkoda..ale mój ślubny..po chwili ..zlitował się nade mną .. wyciągnął z portfela banknocik a  ja lecąc jak na skrzydłach do kasy..cieszyłam się jak dziecko:). Gdybyście chciały jakiejś recenzji czy opinii o danym produkcie to piszcie , chętnie udzielę jakichkolwiek informacji:)





 dior nr 152, rose mondain socialite pink..

9 komentarzy:

  1. Ja też nie oparłabym się błyszczykowi - prześliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to koniecznie daj znać jak się sprawuje błyszczyk z diora!! Przepiękny, ale szkoda by mi było kasy, no ale jak ślubny się lituje to trzeba korzystać! :)

    PS patrzę na ten błyszczyk i przypomniało mi się że miałam kiedyś te perfumy Dior Addict - niestety na mojej skórze niezbyt trwałe :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy :) Błyszczyki Dior ma piękny kolor ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak tak chcemy recenzję :) kolor wydaje się być piękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj błyszczyk Diora to bym Ci mogła zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. błyszczyk ma piękny kolor:))

    OdpowiedzUsuń
  7. spore zakupy :D
    błyszcyk cudny , aż mi sie oczy zaświeciły przed monitorem :) tez bym chciała w przyszłości takiego męza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. blyszczyk ma sliczny kolor:)! zapraszam do mnie obserwuje;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor błyszczyku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!