czwartek, 31 października 2013

Coś dla synka..coś dla mamy..



 
  • Emu kids..sama mam 2 pary i je uwielbiam!Najlepsze buty na zimę!Wiedziałam,że gdy tylko maluch podrośnie będzie musiał mieć choć jedną parę .:)
  • Podkład w kompakcie..mam jeden z Avonu i jestem z niego zadowolona, ale kończy mi się.. a chciałabym spróbować czegoś innego..Ten z obrazka jest z Clarins i wydaję się być dobry..ale cena troszkę powala..no cóż zobaczymy..może ktoś widział go po okazyjnej cenie?.
  •  Kombinezon  dla  syna.. Next wydaje się być, dobrym pomysłem..zwykły prosty..bez szaleństwa ..ale jeszcze zastanowimy się, ponieważ mąż przebąkiwał coś o 2 częściowym..(?).
  • Świeczka Jelly Baby..o zapachu żelków (!) musi pachnieć pysznie.. 
  • Botki.. nie muszą być dokładnie takie jak na zdjęciu..ale coś w tym stylu chciałabym poszukać.. ;)
Ciekawe ile rzeczy w tym miesiącu uda mi się zakupić..a Wy macie jakieś plany zakupowe na nadchodzący miesiąc???;)
      

4 komentarze:

  1. Marzą mi się emu!

    Pozdrawiam,
    Czmiel

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki są super. Ja też mam w planach zakup podobnych właśnie w tym miesiącu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam Emu jedne i dwie pary Hey dude (troche tansza wersja ale też ze skory), i nie mogę bez nich życ! W tym sezonie poluję na różowe:))) a Emilia dostanie takie jak bedzie wolniej rosła!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. emu w wersji dorosłem kompletnie mi się nie podobają, za to te dziecięce na pewno kupię młodemu na przyszły sezon :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!