sobota, 7 lipca 2012

Kto rano wstaje...temu..

Wiem, że sobota jest dniem w którym można bezkarnie sobie poleniuchować..i pospać sobie do woli;). Ja jestem wielką fanką spania,gdybym mogła przesypiałabym chyba całe dnie;)..ale dziś postanowiłam  wstać dużo dużo wcześniej..by szybciej uporać się z zaplanowanymi zajęciami..Moja pralka chodzi już chyba  z dobre 3 godziny..a w praniu końca nie widać..pościel..koce..poduchy..chcę dzisiaj wyprać wszystko co się da..Byłam również już z moim uszatym u Veta..podciąć ząbki,sprawnie nam to poszło bo jechaliśmy na drugi koniec miasta..ale na szczęście w sobotę nie ma korków w tych godz.. więc szybciorem byliśmy z powrotem w domu..Obecnie delektuje się pyszną kawą...a później szybko ogarnę mieszkanie..i będą mieć czas dla siebie.. I w końcu zrobię sobie maseczkę..na którą nigdy nie mam czasu..:) Wam jak mija sobota..?
 a gdyby tak w szpilkach robić pranie..?..;)

Moje ulubione latte macchiato..
   



Mój kochany uszy..p.s. często śpi pod suszarką z praniem;)


10 komentarzy:

  1. Gdyby nie to sprzątanie w sobote wszystko wyglądało by lepiej :)
    Też miałam królika, żył 7 lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. królik boski, uwielbiam króliczki ! :D ja już wszystko wysprzątałam na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rano miałam psie szkolenie więc wstałam skoro świt ;)) Teraz odpoczywam po pierwszej kąpieli mojego psa. Wygrałam, ale ciężko było ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubie sobie pospać, ale bez przesady ;) nie lubie marnować swojego życia w łóżku ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny ten króliczek, uwielbiam króliki!! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny królik! Słodziak jakich mało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiego Ty masz słodkiego króliczka! Śliczny jest!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny króliczek;))) Zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  9. boziuuuu, jaki królas fajny :))) Ja mam 2 takie zbóje, tylko w wersji "stojącouchej" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!