czwartek, 31 stycznia 2013

no i zaczeło się..

Przez tych kilka miesięcy, nie miałam praktycznie, żadnych zachcianek ciążowych;), prócz jednego: sok z wyciskanych pomarańczy MNIAAAMMM, mogłam/mogę pic go hektolitrami!!!ale dziś odkąd zobaczyłam  reklamę pizzy hut festiwal pizz, o niczym innym nie marze!!Cały dzień leci mi ślinka na sama myśl o tym!!!masakra jakaś!!! to jest silniejsze ode mnie!!Nie chce nic innego tylko to!Dzwoniłam do męża,do pracy,że obiadu dziś nie będzie , bo na pizze trzeba jechać, koniec i basta!;). Cały czas zastanawiam się ,dlaczego ta Pizza Hut mi do głowy przychodzi, skoro po 1 nie jest to moja ulubiona "pizzeria",a nawet ba!wcale nie przepadam za nią. Pizza tam wcale mi nie smakuje, a do prawdziwej włoskiej  to wieeeeeeele jej brakuje!!Mamy jedną swoja ulubiona  knajpkę i w zasadzie tego się trzymamy jak mamy ochotę  na Italiańskie smaki ;) i tam pizza jest pyszna !!, a po 2 z kuchni włoskiej preferuje bardziej  makarony a nie pizze..o_o. Ale dziś muszę koniecznie spróbować tej z 
 Pizzy Hut i nie ma zmiłuj się ...eh..i jak tu nie zwariować :P?? A Wy macie swoje ulubione pizze/pizzerie?Pozdrawiam :)




źródło:weheartit






3 komentarze:

  1. Nie dziwię Ci się bo pizze z Pizza Hut to najlepsze pizze na świecie według mnie! Aż mi ochoty narobiłaś :)
    Zdrówka dla przyszłej mamusi no i maleństwa oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będąc w ciąży zaliczyłam festiwal pizzy w Pizza Hut i mina kelnerki, która wciąż donosiła mi kolejne porcje bezcenna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba duzo nie dalam rady zjesc, po wyjsciu jednak upewnilam sie w swoim przekonaniu,ze PizzaHut to nie jest to co lubie..Mam jej dosc na kolejne dlugie miesiace;).

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!