środa, 27 lutego 2013

brak tematu..

Post miał być o czymś innym, ale wyszło jak wyszło ...w zastępstwie kilka zdjęć"na szybko",jakoś bardzo średnia..- to przez tel..Napiszę jeszcze tylko,że chwilowo jestem u rodziców, ah..śpię w moim starym pokoju, w moim starym łóżku, nad mą głową flagę Boba Marleya , kupioną w 7 klasie podstawówki na wycieczce w Zakopanym!:P . Mój pokój przez te wszystkie lata się zmieniał, i służy już do innych celów (żebyscie nie myślały!:)), ale kilka kluczowych elemetów zostało..chyba z sentymentu rodzice ich nie wyrzucają ;) a ja dzięki temu, przyjeżdżając do rodzinnego domu, mogę poczuć się jakbym miała znowu 13,15 czy 18 lat...
W tym czasie moja MARchewka zostala sama w domu ,maluje i tunninguje nasz pokój by maleństwu i nam było wygodniej..Nie będzię dużej rewolucji ale postanowiłam, że chce mieć 3 kolory przewodnie i tego się trzymam..mam nadzieję,że wyjdzie wszystko tak, jak sobie wymarzyłam..
2 śpiochy, Aro i Max


capri i m&m-moja ciążowa słabość

nie ma to jak znaleźć w skrzynce na listy kupony rabatowe

mój "mamowy" niezbędnik

Bob

Moje kochane uszate;)


6 komentarzy:

  1. Twój królik jest przecudowny :)
    zapraszam do siebie,
    www.chilli-choco-latte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pokój juz jakis czas temu mama zaadoptowala jako swoja sypialnie - czasami brakuje mi tam moich mebli i pierdul...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek cudowny :) A soczka na zdjęciu nie mogę nigdzie znaleźć, a szkoda bo jest bardzo smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. soczki kupione w niemczech w markecie,ale na allegro mozna je dostac lub bazarkach gdzie sprzedaja artykuly niemiecki;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!