czwartek, 21 czerwca 2012

jak zwykle mam dylemat..

Za 2 tygodnie moja kuzynka wychodzi za maz :) W zwiazku z tym, nadszedl czas by wymyslec sobie kreacje na te uroczystosc..Co prawda jedna wisi w szafie i jest calkiem..calkiem..ale juz kilka wesel przezyla , wiec postanowilam,ze jest okazja by poszerzyc swoja garderobe;)..Moimi faworytkami sa sukienki dlugie, lekkie, przewiewne uwielbiam maxi dress;).Szperajac w necie znalazlam dwie..na widok, ktorych szybko zaczelo bic mi serce;)..Mam cicha  nadzieje, ze uda mi sie je upolowac w moim miescie..ehh..! .Oto i one:


mango, po przecenie 249 zł (wczesniej 499 zł )     










                                                    
mango,po przecenie 269 zł (wczesniej 549 zł )   





Dla mnie obie sa sliczne..i juz wiem..ze jak bede dobrze wygladac w jednej i drugiej to bede miec mega dylemat..a Wam sie podobaja?Pozdrawiam..

4 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!