piątek, 22 czerwca 2012

Mini zakupy w t*k*maxx

Wczoraj pod wieczór zupełnie przez  przez przypadek znalazłam się w galerii handlowej, nie miałam w planach żadnych zakupów ale pomyślałam, że mając okazję mogę wstąpić do tkmaxxu;). Było dość sporo ludzi,więc nie chciało mi sie zbytnio przeciskać przez tłumy..Postanowiłam zajrzeć jedynie do działu z bielizną.Tam wynalazłam skarpetki 6 par- za 39.90, które uwielbiam..odkąd  moja stópka miała je na sobie, są one dla mnie nr 1..Fakt, że pierwszy raz zakupiłam je z czystej ciekawości bo to firma itp..ale nie zawiodłam się..Nosi się je super!..nie mam żadnych odcisków..nie zsuwają się..są delikatne i stópka się w nich nie poci..dlatego raz na jakiś czas uzupełniam swoją kolekcję;).
W drodze do kasy, zauważyłam świeczki było ich mega dużo ale mój nos wyczuł szczególnie jedną..zapach obłędny..Zobaczymy jak długo będzie się palić i czy równie intensywnie będzie pachnieć jak teraz..



Mam pytanie czy wiecie może gdzie można kupić sukienki w takim stylu o których pisałam we wcześniejszym poście?Dzwoniłam do sklepów Mango w moim mieście ale takowych sukienek nie mają:(..  a ja przez neta nie chce ryzykować bo po 1 wolałabym przymierzyć i zobaczyć jak sama w nich wyglądam i  jak się w nich czuję..a po 2, to jest zdecydowanie za  późno by zamawiać je przez internet, bo mogą nie dojść na czas..

2 komentarze:

  1. nie wiem gdzie można takie kupić, ale mogłabyś przejść po galerii i poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jutro czy w niedzielę tak zrobię, ale może ktoś będzie mógł mi podpowiedzieć gdzie takie mogę spotkać.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!