środa, 20 czerwca 2012

niebiesko mi..:>

Jestem zaskoczona jak moj telefon swietnie sobie radzi,...w sumie wczesniej nie mialam tak "rozbudowanego" modelu bo jakos nigdy nie mialam takiej potrzeby..ale odkad moj maz zakupil sobie HTC sensation, zrozumialam , ze moze i mi przydaloby by sie takie cudo;>.Moj wybor padl na nokie Lumie 800 i jak na razie jestem zadowolona..Fakt ,nie mam jej dlugo ale jak na razie smiga jak szalona..ciekawe menu..co prawda nie jest na androidzie<jak wiekszosci smartfonow> ale na windowsie 7 ..ale mi to w zupelnosci  nie przeszkadza i wystarczy..Nie wiesza sie, dzwoni, plynnie dziala net, posiada ciekawe aplikacje, wiec jak dla mnie laika w tej dziedzinie super sprawa..no i fajne jeszcze jest to ..ze mozna zmieniac sobie wyglad tel kiedy sie chce i jak chce;> tzn. sa rozne kolorowe obudowy i menu...Wiem, ze to drugorzedna sprawa, ale mi sie  to podoba. Jest dosc duzo kombinacji i tel moze co jakis czas wygladac inaczej, hihi..
   Wczoraj, zawitalam do rosmanna- kupilam maly preznet urodzinowy kumpeli i nie moglam sobie odmowic  by sprezentowac sobie lakier Rimmel 60 seconds nr 840.Rzeczywiscie szybko schnie i dosc dobrze sie rozprowadza,natomiast  co do trwalosci to, moge napisac dopiero o tym  za jakis czas..ale kiedys mialam tez inny lakier z tej samej serii i z tego co pamietam, dawal rady;>aaa i kosztwoal 9 zl wiec cena calkiem przystepna ;>
Pozdrawiam..moze komus uda sie trafic do mojego swiata..:>  



lakier rimmel nr 840, nokia lumia 800<w rzeczywistosci obie rzeczy sa ciut ciemniejsze>

6 komentarzy:

  1. Piękny jest ten telefon. Gdyby nie to, że niedawno kupiłam mojego wymarzonego iphona, to pewnie też bym się na niego zdecydowała. Ale nic straconego ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ka tez sie zastanawialam nad iphonem..ale jakos tak wyszlo,ze stanelo na lumii..:)
      p.s. dziekuje za dolaczenia do grona moich obserwatorek;)

      Usuń
  2. ale śliczny telefonik, zazdroszczę bo mnie się już moje czarne wybory znudziły.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)..To może następnym razem pomyśl o kolorowym:)!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!