sobota, 20 kwietnia 2013

39..

Dziś weszlismy w 39 tydzien:), az nie chce mi sie wierzyc,ze spotkanie z naszym malym cudem tuz tuz..
Przyznam sie szczerze, ze mam juz dosc tej ciazy, juz nie moge sie doczekac ,kiedy juz  bedzie po wszystkim..Pozniej i moze bede tesknic do takiego stanu..ale na obecna chwile chcialabym miec juz wszystko za soba..Torba spakowana, praktycznie wszystkie rzeczy dla malucha tez sa..zatem czekamy....a tu znalezione w sieci:
skądś  ja to znam a Wy ???
Przepraszam, znowu nie ma PL znakow..nie wiem juz o co chodzi.. aaa i jeszcze jedno czy ktos moze mi polecic dobra stronke lub bloga, ktory pokazuje jak ulepszyc bloga?szbalony trzcionki itp!!! bo ja chcialabym by blog wygladal inaczej a sama raczej sobie nie poradze :( dobranoc..!

6 komentarzy:

  1. wiesz mi się podoba Twój blog, jest taki prosty, czytelny.
    jedyne co bym zmieniła to czcionkę, która utrudnia czytania.
    ale to naprawdę wszystko.

    zerknij tutaj:
    http://hafija-background.blogspot.co.uk/

    tam jest kilka wskazówek odnośnie zmiany wyglądu bloga:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z linka to i ja sobie może skorzystam?? ;)Zgadzam się z Domcią - blog jest ładny bo prosty ;) Tylko czcionka trochę "ciężka"

      My mamy 33 tydzień na końcówce, a ja również czuję się trochę zmęczona ciążą... trochę Ci zazdroszczę. Jednak z drugiej strony głowy pali mi się czerwona lampka że już coraz mniej czasu...

      Usuń
  2. Zaraz dzidziuś znajdzie się po drugiej stronie brzucha :) Spokojnego porodu!

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tak to własnie działa ;) zwłaszcza na frytki i ogórki ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej, już niedługo będziesz miała maleństwo przy sobie! Lekkiego porodu wam życzę!;) My mamy to jeszcze przed sobą, daleko, bo dopiero się staramy i niestety nie idzie. Jakbyś chciała zajrzeć, to zapraszam do mnie- puki jeszcze masz czas:)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://blogger-poradniki.blogspot.com/

    Bardzo fajnie wszystko wyjaśnione.

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!