czwartek, 25 kwietnia 2013

Jeszcze troszkę..

Jesteśmy jeszcze w dwupaku..nogi i dłonie, mam meeeeega spuchnięte:(. Praktycznie odkąd zaczęła się ładna pogoda..ja puchnę i puchnę..masakra jakaś..Całe szczęście, że w lato maluch będzie już z nami..bo chyba bym nie przeżyła..tego ciepła..tym bardziej, że mam tendencję do zatrzymywania się wody w organizmie :(, eh..no co zrobić..
Z zazdrością patrzę na "wysyp" młodych mam spacerujących sobie z wózeczkami;)..ale jeszcze trochę..jeszcze muszę być cierpliwa..ale ja już naprawdę nie mogę się doczekać!!!!!
Kończyłam dziś prać pieluszki dla Dzidka, poprasowałam zaległe ciuszki .. praktycznie zajęło mi to prawie cały dzień..moje tempo żółwia..a teraz mykam się położyć..koniecznie z nogami do góry..;)
Zdjęcie przedstawia moje ukochane conversy, które zamierzam sobie sprawić po urodzeniu maluszka..mam już 2 pary czerwone i różowo/srebrne ale te dłuższe..teraz marzę o krótkich i koniecznie w kolorze mięty..:)
źródło:  weheartit

5 komentarzy:

  1. eh... a ja jeszcze 1,5 miecha... a marzy mi się dziecko w wózku a nie w brzuchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. te trampole równiez na mojej chciej liscie :), póki co mam lawendowe :)
    czekam z niecierpliwoscia na dobre wiesci poporodowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. trampki to pierwszy mój zakup poczyniony tej wiosny <3
    zaraz Twój wielki wybuch! powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam termin na sierpień, więc w sam raz na upały...ale ja nie chcę spuchniętych stóp:( Krótkiego czekania życzę. Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jakoś nie lubię trampek,za o zakochałam się w siateczkowych adidasach mmm jak cudownie się w nich chodzi i noga się nie gotuje :)
    Szybkiego rozdwojenia życzę.Ja powoli też finiszuję,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!