piątek, 19 kwietnia 2013

Liebster blog

Serdecznie dziękuję za nominacje jest mi bardzo milo:), zostałam nominowana przez Paule.
Mam nadzieje,ze sie nie obrazi, ponieważ zaczerpne informacji od niej co to takiego jest ten Liebster blog:
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
 Zaczynamy:
1. Góry czy morze?
Zdecydowanie morze, poniewaz pochodze z gor ;)
2.Najcenniejsza chwila w moim życiu to..
 Przebywanie w towarzystwie mojej rodziny i przyjaciół..czas płynie nieustannie..dlatego ciesze się z każdej minuty spędzonej z ukochanymi osobami:)
3.Życiowe motto?
Carpe diem
4. Gdybyś mogła cofnąć czas...
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie..
5. Najlepsza jestem w..
Słuchaniu innych ;)
6.Nie toleruję..
Chamstwa, buractwa, przemocy wobec innych ludzi, dzieci oraz  zwierząt!!!!
7. O każdej porze dnia i nocy mogę
Tulic się do swojego męża..a niedługo pewnie i do synka;)
8.Co Cię pchnęło do blogowego świata
Blogowy swiat nie jest mi obcy,odkad pamietam zawsze cos skrobalam..juz pod koniec podstawowki mialam swoj pierwszy blog ale jakos niedy nie potrafiam byc systematyczna..Teraz jakos tak samo wyszlo..mam nadzieje,ze bede sie mobilizowac by posty byly czesto;)
9.Największe wyzwanie w życiu to…
Byc dobra matka, zona, czlowiekiem
10. Idealny poranek nie może istnieć bez
mojego meza :)
11. Wino czerwone czy białe ?
Kiedyś zdecydowanie czerwone..a teraz białe..:)

Jeju strasznie ciężko wybrać tych 11 blogów..Po pierwsze nie chciałam ciągle powtarzać tych samych  blogów, po 2 jak mam oceniać skale popularności?po obserwatorach? po liczbie wyświetleń stron?dla jednych 50 obserwatorów to dużo..dla innych mało.. ..dlatego wybrałam tylko 5..mam nadzieje,ze mi wybaczycie..ale jeśli ktoś z Was nie wybranych przeze mnie, ma ochotę odp na poniższe pyt zapraszam śmiało!!Oto lista :
1.http://swiatgabi.blogspot.com/
2. http://malymi-kroczkami19.blogspot.com/
3.http://bojakochamtenstan.blogspot.com/
4.http://blogagimamy.blogspot.com/
5.http://mama-w-uk.blogspot.com/

1.Slonce czy deszcz?
2.Ulubione danie?
3.Wymien 3 najwazniesze rzeczy w Twoim zyciu..
4.Pies czy kot?
5.Co cenisz w innych ludziach?
6.Szpilki czy trampki? (odp uzasadnij)
7.Nigdy nie zapominam o..
8.Ulubiona piosenka..
9.Wymarzone wakacje (gdzie?z kim?)
10.Chce nauczyc swoje dziecko..
11.Przyjaciel to..

P.s.przepraszam Was za brak PL znaków,coś mi się komp buntuje!!Pozdr!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdy komentarz / zapraszam do grona moich oberwatorów:)pozdrawiam!